Autor Wiadomość
Pawel1515
PostWysłany: Pią 0:00, 31 Mar 2006   Temat postu: PRZEDMIOTY

Image
Apteczka... no chyba sama nazwa mówi wam co to jest. Jak wiadomo w prawym górnym rogu, pod licznikiem pieniędzy są serduszka [normalnie 5]. Gdy dostaniemy w pysk od glniarza, zabierają nam serducho. Gdy zabierzemy apteczkę, napełniamy spowrotem do pięciu. Z resztą apteczek jest pełno na ulicach, szczególnie przy telefonach gangów. Żaden problem je znaleźć. Zawsze się przydaje.

Image
Pancerz... to też było w GTA i GTA: London. Cóż w GTA i London pancerzyk był w stanie uchronić nas tylko przed 3 strzałami, teraz przed 10. Gdy dostaniemy z pistoletu, odejmuje nam ilość dostępnych strzałów. Pamiętaj, że gliny jak cię uderzają, to odejmuje tylko sercuszek, a nie pancerza. Tak samo jest z miotaczem ognia i pistoletem elektrycznym. Też dużo tego na wszystkich arenach [ale w bonusach mało].

Image
Łapówka dla glin także była we wcześniejszych GTA. Tutaj jest tak samo, jednak biorąc łapówkę dla glin, uwolnimy się od SWAT, FBI i wojska. Jednak nie jest jej wcale dużo na arenach. W Centrum [pierwsze miasto] widziałem tylko ...2 [albo i 1...]. Całkiem przydatna, szczególnie, gdy jesteśmy podczas misji, gdzie ktoś nas goni [OSTATNIA MISJA] i jeszcze na karku mamy wojsko... chociaż trzeba mieć nadzieje, że wojsko trafi w nich...

Image
Mnożnik także jest z GTA. Cóż jak by to wyjaśnić. Mnożnik mnoży nasze punkty, tak więc na przykład, gdy za misję dostajemy 20.000 zielonych [$], gdy będziemy mieli mnożnik x2, dostaniemy 40.000$. Proste, co. Także taki mnożnik dostajemy za wykonaną pomyślnie misję. Niestety mało jest porozrzucanych po mieście mnożników, w Centrum nie zauważyłem żadnego.

Image
Niewidzialność, czyli niewidzialność Wink. Gdy to zdobędziemy jesteśmy przez jakiś czas [parę minut] niewidzialni. To znaczy, że możemy spox przejść koło wojskowego, nawet kolesia z piąchy, a ten nic pewnie dostał %-) oczopląsu. Jednak trzeba uważać, gdyż jadąc samochodem wszyscy nas widzą [super oczopląsu trzeba dostać, by nie zauważyć ciężarówki. Ale jak nas ktoś [glina] wyciągnie z samochodu, to później przestaje nas widzieć.

Image
Nietykalność. Teraz nic nam nie zrobią strzelając z maszynowego, etc. Przez jakiś czas stajemy się nietykalni i kropka. Tylko trzeba uważać, gdyż np. przechodząc blisko czołgu może nam się skończyć czas nietykalności, a wtedy...

Image
Elektryczne palce, czyli to co sama nazwa mówi. Mamy elektryczne palce, tak więc przy bliższym spotkaniu z jakąś osobą, np. złodziejem, który będzie chciał nas okraść zostanie popieszczony prądem. Przydatne jest to też, gdy ktoś chce nas usunąć z samochodu...

Image
Szybkie przeładowanie daje nam to, że szybciej przeładowują się bronie. W połączeniu z maszynowym wraz z tłumikiem... o boże. Szczególnie cool na przechodniów, ale na samochody też szybciej będą skapuciałe. Bardzo przydatny powerup.

Image
Siejemy podwójne zniszczenie. Teraz waląc bazooką raz w SWAT [ich samochód] rozwalimy go od razu. W połączeniu z szybkim przeładowaniem i maszynowym [z tłumikiem] jest veri cool.

Image
Szacunek dodaje nam +1 szacunku dla gangu, na którego terenie się znajdujemy. Tak więc, jeśli jesteśmy na terenie Scientists i stamtąd zabieramy szacunek, to oni szanują nas +1 i możemy, np. wykonać dodatkowe misje.

Image
Jeśli nie grałeś w GTA, albo GTA: London, możesz sobie pomyśleć, że co, nie wychodzi się z więzienia. Otóż chodzi o to, że nie odejmują nam mnożnika [po aresztowaniu] oraz broni. Nie jest tego aż tak dużo, jak w GTA, albo GTA: London, ale przecież jedno wystarczy na parkę minut. Chyba nie mówiłem, że gdy zginiemy ten powerup nam pozostaje.

Image
Cóż tutaj DMA nie mogła wprowadzić żadnych innowacji, bo jest to standard w większości gier. Chyba nie trzeba wyjaśniać.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group