|
Autor |
Wiadomość |
Pawel1515
Administrator
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Pią 0:00, 31 Mar 2006 |
|
Apteczka... no chyba sama nazwa mówi wam co to jest. Jak wiadomo w prawym górnym rogu, pod licznikiem pieniędzy są serduszka [normalnie 5]. Gdy dostaniemy w pysk od glniarza, zabierają nam serducho. Gdy zabierzemy apteczkę, napełniamy spowrotem do pięciu. Z resztą apteczek jest pełno na ulicach, szczególnie przy telefonach gangów. Żaden problem je znaleźć. Zawsze się przydaje.
Pancerz... to też było w GTA i GTA: London. Cóż w GTA i London pancerzyk był w stanie uchronić nas tylko przed 3 strzałami, teraz przed 10. Gdy dostaniemy z pistoletu, odejmuje nam ilość dostępnych strzałów. Pamiętaj, że gliny jak cię uderzają, to odejmuje tylko sercuszek, a nie pancerza. Tak samo jest z miotaczem ognia i pistoletem elektrycznym. Też dużo tego na wszystkich arenach [ale w bonusach mało].
Łapówka dla glin także była we wcześniejszych GTA. Tutaj jest tak samo, jednak biorąc łapówkę dla glin, uwolnimy się od SWAT, FBI i wojska. Jednak nie jest jej wcale dużo na arenach. W Centrum [pierwsze miasto] widziałem tylko ...2 [albo i 1...]. Całkiem przydatna, szczególnie, gdy jesteśmy podczas misji, gdzie ktoś nas goni [OSTATNIA MISJA] i jeszcze na karku mamy wojsko... chociaż trzeba mieć nadzieje, że wojsko trafi w nich...
Mnożnik także jest z GTA. Cóż jak by to wyjaśnić. Mnożnik mnoży nasze punkty, tak więc na przykład, gdy za misję dostajemy 20.000 zielonych [$], gdy będziemy mieli mnożnik x2, dostaniemy 40.000$. Proste, co. Także taki mnożnik dostajemy za wykonaną pomyślnie misję. Niestety mało jest porozrzucanych po mieście mnożników, w Centrum nie zauważyłem żadnego.
Niewidzialność, czyli niewidzialność . Gdy to zdobędziemy jesteśmy przez jakiś czas [parę minut] niewidzialni. To znaczy, że możemy spox przejść koło wojskowego, nawet kolesia z piąchy, a ten nic pewnie dostał %-) oczopląsu. Jednak trzeba uważać, gdyż jadąc samochodem wszyscy nas widzą [super oczopląsu trzeba dostać, by nie zauważyć ciężarówki. Ale jak nas ktoś [glina] wyciągnie z samochodu, to później przestaje nas widzieć.
Nietykalność. Teraz nic nam nie zrobią strzelając z maszynowego, etc. Przez jakiś czas stajemy się nietykalni i kropka. Tylko trzeba uważać, gdyż np. przechodząc blisko czołgu może nam się skończyć czas nietykalności, a wtedy...
Elektryczne palce, czyli to co sama nazwa mówi. Mamy elektryczne palce, tak więc przy bliższym spotkaniu z jakąś osobą, np. złodziejem, który będzie chciał nas okraść zostanie popieszczony prądem. Przydatne jest to też, gdy ktoś chce nas usunąć z samochodu...
Szybkie przeładowanie daje nam to, że szybciej przeładowują się bronie. W połączeniu z maszynowym wraz z tłumikiem... o boże. Szczególnie cool na przechodniów, ale na samochody też szybciej będą skapuciałe. Bardzo przydatny powerup.
Siejemy podwójne zniszczenie. Teraz waląc bazooką raz w SWAT [ich samochód] rozwalimy go od razu. W połączeniu z szybkim przeładowaniem i maszynowym [z tłumikiem] jest veri cool.
Szacunek dodaje nam +1 szacunku dla gangu, na którego terenie się znajdujemy. Tak więc, jeśli jesteśmy na terenie Scientists i stamtąd zabieramy szacunek, to oni szanują nas +1 i możemy, np. wykonać dodatkowe misje.
Jeśli nie grałeś w GTA, albo GTA: London, możesz sobie pomyśleć, że co, nie wychodzi się z więzienia. Otóż chodzi o to, że nie odejmują nam mnożnika [po aresztowaniu] oraz broni. Nie jest tego aż tak dużo, jak w GTA, albo GTA: London, ale przecież jedno wystarczy na parkę minut. Chyba nie mówiłem, że gdy zginiemy ten powerup nam pozostaje.
Cóż tutaj DMA nie mogła wprowadzić żadnych innowacji, bo jest to standard w większości gier. Chyba nie trzeba wyjaśniać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|